donderdag 6 juni 2013

Zon!

Met een frisse douche begon vandaag weer een zonnige dag. Na de douche was het natuurlijk tijd voor een hapje en een drankje...what else?!

Wat later op de ochtend kwam juf Joyce langs om even wat ´schoolzaken´ door te nemen zodat Thom ook thuis een beetje aan school kan doen. Na de uitleg was het tijd om het in de praktijk te brengen. Zonder protest heeft Thom vandaag een beetje Aardrijkskunde en Geschiedenis gedaan. Dat hij lekker buiten in de tuin kon zitten met wat drinken en snoepjes zal vast bijgedragen hebben dat er geen protest was van zijn kant :)


Na dit studie-uurtje werden de nieuwste avondturen van Donald Duck onder de parasol gelezen, want in de zon mag Thom helaas niet komen. Maar hij klaagt nergens over...


Morgenvroeg weer richting het AZM en daarna hopelijk weer een lekker weekend thuis.

5 opmerkingen:

  1. Hai Thom
    Even een correctie op de vraag of je mss les op school kan volgen....dit is zooooo chill Thom, buiten met een snack en drinken leren onder de parasol.
    Voor morgen veel sterkte kerel en dan weer snel huiswaarts.
    Liefs van ons viertjes op de ferdinand bolstraat, dus mocht je met je wheels onderweg zijn, rustig rijden want er zijn nog meer mensen in de wijk turbo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thom!
    Hoe gaat het met je?
    We hebben in onze klas net allemaal samen jouw blogpot gelezen.
    Tijdens de communiemis van groep 4 hebben we voor je gebeden en een gedichtje voorgelezen omdat we allemaal hopen dat je snel weer beter wordt.
    Ging het deze ochtend goed in het ziekenhuis? We vinden het sjiek dat je een kanjerketting hebt.
    Hoeveel kralen zitten er al aan?
    Wel een beetje gezond eten hè :-) :-) :-)
    Hopelijk zien we je snel weer even op school.
    Veel groeten van:

    Eva B., Karlijn, Shirley, Mirthe, Iris, Eva H., Mika, Emma, Aimy, Stijn, Kaine, Kevin, babette, Demi, Auke, Tycho, Vanity, Lisa, Kiki, Lana, Timo, Stefan, Rafael, Juf Monique, juf Dominique, en juf Loes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thom,

    jij kent mij niet...ik ben een collega van Kim. Ik zag dat jij een blog hebt en elke week lees ik al je verhalen. Ik vind je een echte kanjer!

    Jogina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thom,

    Ik heb een voorstel :-) (moet er zelf een beetje om lachen als ik het me echt "voorstel"). Dat zijn twee betekenissen voor 1 woord...hoe noem je dat ook weer? Maar goed, ik wijk af. Mijn voorstel luidt:

    Nodig juf Joyce uit en AL je klasgenoten, om een lesje rekenen (of wat jij leuk vindt) bij jou in de tuin te doen :-). Uitzonderingen zijn voor bijzondere situaties, ik denk dat jouw situatie daar wel onder valt :-) Hopelijk is het niet te Luid voor de buren... heyyyy alweer een woord met twee betekenissen. ARGGHHHH THOM hoe heet dat nou?

    maar goed, ik wijk weer af, wat vind je van mijn voorstel? Goed idee?

    Zo hup! snoep aan de kant en appels eten nu! Vergeet niet de gezonde dingen ook te nemen :-)


    Groetjes!!! en een dikke knuffel

    Jeanny en Merlijn

    BeantwoordenVerwijderen