dinsdag 25 juni 2013

Aanjager economie

Voor ziekenhuis-dag 2 van deze week (van de 4) kreeg Thom vandaag twee chemo's. Gelukkig was zijn portacat al aangeprikt dus de dienstdoende verpleger kon na de koffie meteen aan de slag. Tijdens de chemo werd Toy Story 2 opgezet. De verpleger vond deze film, net als Thom, erg hilarisch en hij kwam dan ook net even wat vaker en langer langs om te kijken of alles nog goed was...tuurlijk ;)

Op de weg naar huis hoorde Thom op de radio een oproep van onze politici om geld uit te geven om de economie te stimuleren. Thom's reactie:"Ik wil straks wel even naar de Intertoys gaan om wat spaarcentjes uit te geven". =D

De fysiotherapeut kwam nog langs, maar omdat Thom nogal moe was werd het dit keer een korte sessie. Donderdag opnieuw proberen.

En vers van de pers: de aanvraag voor een zogenaamde 'webchair' is  goedgekeurd! Dit betekend dat er in het nieuwe schooljaar een bureaustoel met monitor in de klas komt te staan waarmee Thom via een laptop contact kan maken om zo de les te volgen (en te kijken wat zijn klasgenootjes allemaal uitspoken!).

Zijn slaapkamer is ook nog 'verfraaid', maar daar zijn de geleerden het nog niet helemaal over eens ;)




4 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag ook de economie gespekt :-) maar eigenlijk doe ik dat al jaaaren, het kan aan mij liggen, maar dat lijkt nog niet te werken.

    Wat fijn dat Thom in het nieuwe schooljaar met de webchair mee kan volgen :-). Goed geregeld.

    Zoen, zoen, Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Thom
    Te gek dat je volgend school jaar webchair heb, kan je de les goed volgen en wij moeten ons gedragen,,, als dat maar gaat lukken.
    Maar zo ben je toch bij ons in de klas.
    Heel veel groetjes van Ricky ik kom gauw langs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool zeg, de eerste langeberger met een webchair maar we gaan voor weer gewoon lol maken in de klas bob. Daar gaan we komend jaar met zijn allen hard voor duimen terwijl jij al het werk doet en weet je Thom....ik heb er vertrouwen in. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool een webchair!! Hopelijk heb je die echter niet al te vaak nodig en kun je snel zelf weer gewoon naar school!

    Maar eh, ik meen me toch vaag te herinneren dat jouw vader voor een andere club is?

    BeantwoordenVerwijderen