zaterdag 8 juni 2013

Tof!

Vanmorgen begon de dag met een klein gevecht tegen de medicijnen. Thom ging met de hakken in het zand, omdat hij even genoeg heeft van al die vieze smaken in zijn mond. Na wat overleg en het proberen van verschillende manieren wilde het gelukkig toch lukken. Hij omschreef het later op de dag als "ik ben blij dat we een toffere manier gevonden hebben om dat goedje in te nemen. Het is wel een beetje korrelig maar ok. Beter dan die andere in ieder geval." (korrelig=drankje, die andere=tablet) Om het een beetje te vieren werden de medicijnen afgegoten met een heerlijk kopje tomatensoep met balletjes :)

Nadat er boodschappen waren gedaan in downtown Brunssum heeft Thom nog een Donald Duck gelezen en een paar potjes UNO gespeeld.


Wat is nu lekkerder dat lekker chillen in de tuin met een boekje van Donald Duck?!! Roept u maar...! :D

4 opmerkingen:

  1. eehhh.... lekker chillen in de tuin met een boekje van Donald Duck terwijl papa een vleesje op de bbq draait :D


    OH ja! Lekker chillen in de tuin met een boekje van Donald duck terwijl de balletjessoep wordt opgewarmd..... :D

    ik heb er nog één! ik heb er nog één!! Lekker chillen in de tuin met een boekje terwijl de frikandellen in de pan liggen :-)

    En de allerbeste heb ik tot het laatste bewaard :-) Lekker chillen in de tuin met een boekje van Donald Duck terwijl je een BBQ feestje houdt omdat je viert dat al die rot soldaatjes opgeruimd zijn en je gewoon kan eten en drinken wat je wilt, zonder pillen, zonder rugpijn, met de kralenketting op een speciaal plekje die je alleen nog maar doet denken aan een nare herinnering in je verleden.... Daar zal je nog even op moeten wachten lieve Thom, MAAR dat die dag gaat komen? DAT WEET IK 1000000% zeker!! (dat is 1 miljoen procent THOM!)

    dat vind ik!

    zoen! X!

    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat moeten we daar nog aan toevoegen ? Wij zij het helemaal met Jeanny eens !

    Dikke knuffel en tot gauw !

    De Huis in 't Veldjes ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Thom,

    Afgelopen zaterdag hebben we voor het waterspektakel, dat je kan zien op Facebook, met alle Welpen je blog gelezen.
    Iedereen luisterde vol bewondering naar de verhalen en hoopt dat je snel terug komt.
    Na het lezen van de blog heeft iedereen een klein stukje gescheven:

    Liam: He Thom, fijn dat uit het ziekenhuis bent en veel beterschap!

    Tom: Sterkte Thom, ik hoop dat je weer snel terug komt.

    Rainier: Thom beterschap ik hoop dat je snel weer beter bent.

    Maarten: Ik vind het niet leuk dat je ziek bent en hoop dat je je
    snel weer beter voelt

    Sem Holla: Thom veel beterschap en ik hoop dat je snel beter bent.

    Tim Raats: Veel beterschap en ik hoop dat je snel beter wordt.

    Ivo: Hoi Thom veel beterschap en hopelijk voel je je snel beter.

    Yuran: Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel weer beter bent.

    Melvin: Heel veel beterschap en hele mooie dagen.

    Daan: Veel beterschap.

    Tim Roos: Veel beterschap Thom.

    Sem Goessens: Beterschap en goede dagen.

    Koen: Veel beterschap en veel geluk.

    Rick: Veel Beterschap groetjes, Rick

    Nout: Veel beterschap.

    Joep: De beste groetjes en beterschap.

    Niek: Veel sterkte.

    Jesmer: Veel sterkte en hopelijk kom je gauw terug!

    Jorg: Veel sterkte en beterschap, hopelijk zien we je snel weer.

    In je blog lees ik dat je het zaterdag ook goed hebt gehad, het was dan ook echt BBQ-weer!

    Hopelijk is je rug inmiddels weer beter. :)

    Tot Gauw,
    Groetjes,
    De Welpen en de Welpenstaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi thom ik kom eindelijk op je blogspot echt cool. Ik mis je heel erg. Ik geef je veel beter schap mee. Veel succses met de behandelingen. Heb je lekker gegeten ? Groetjes milou tot gauw. Doei

    BeantwoordenVerwijderen