woensdag 5 juni 2013

Uitbreiding

Vanmorgen oogde Thom al best fit en dat zou de rest van de dag zo blijven! Misschien is dat omdat hij deze week maar 1 keer naar het ziekenhuis moet, maar zijn ogen straalden zo mooi als het weer vandaag.

Dat hij nog altijd best veel honger heeft blijkt uit het feit dat hij om 8.15u al 2 koppen soep op had en zich al aan het bedenken was wat de lunch zou worden!
Tegen de middag kwam Ian helpen om alle Lego kado's in elkaar te zetten. En wat later kwamen Daan en Lars ook even buurten...het leverde veel interessante 'discussies' op :)


Om een nog openstaande belofte in te lossen heeft Thom nog voor gezinsuitbreiding gezorgd. Met de hot wheels naar de Intratuin om een paar nieuwe vissen uit te zoeken voor de vijver. Op weg richting de kassa moest hij even een pit-stop maken om een overheerlijk ijsje te scoren.

Kortom...een top dag!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Thom,

    goed om te lezen dat je een goede dag had.Ik ben steeds verbaasd over wat jij allemaal eet; heerlijk.
    Een ijsje scoren is ook iets wat ik heel graag doe; bijna elke dag maar, dat moet je niet verder vertellen ;-).

    groetjes

    Maurice (oud collega van Patt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat klinkt heerlijk, soep op de vroege ochtend, heb ik nog nooit geprobeerd en ga ik zeker eens proberen. En fijn dat het zo lekker loopt. (Die hotwheels ook? Of is dat best zwaar duwen voor papa en mama?! Hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! klinkt goed! Meer van deze berichten graag! Laat maar komen! hier worden ik nog vrolijker van dan van het zonnetje :D

    x Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen