dinsdag 4 juni 2013

"Ik heb er geen woorden voor..."

Vanmorgen zijn op de basisschool allerlei mensen samengekomen om te kijken hoe we Thom, op de momenten dat hij het aankan, ook op dat gebied goed kunnen begeleiden. Zoals een van de leerkrachten het mooi zei "Thom is een meer dan goede leerling en we gaan er alles aan doen om dat zo te houden"!

Om het verder rustige dagje goed af te sluiten heeft Thom nog een overheerlijke Calippo opgeslurpt...wie is er niet groot mee geworden?! ;)


Op het nieuws dat zijn opa&oma weer gaan verhuizen zei hij met een glimlach "Ik heb er geen woorden voor..." (dit nieuws zal niet iedereen meteen begrijpen, maar Thom wilde het graag op zijn blog hebben).

Een oplettende lezer van de 'Consumentenwijzer Brunssum' wees ons op onderstaand artikel:

En zoals Thom het al zo mooi zei...ik heb er geen woorden voor! We hebben het al eerder hier gezegd, maar het is een mooi gebaar van zijn vrienden van sv Langeberg E3.

3 opmerkingen:

  1. Hey Thom,
    Ik heb er geen woorden voor.....hoe sterk jij bent en hoe je met dit alles omgaat. Het zonntjes schijnt deze week behoorlijk...ik hoop dat ja daar van kunt gaan genieten, vitamientjes opdoen.
    Tja al die medicijntjes zijn natuurlijk niet leuk, laat staan lekker, maar ze zijn wel voor het goede doel!!!
    Hopelijk krijg je morgen weer zo een lekker ijsje!!! Jum jum!
    Wat goed trouwens dat zenop school meedenken hoe ze ervoor kunnen zorgen dat jij toxh een beetje bij blijft met het opsteken van die vele kennis...! Wij wensen je een goede nachtrust toe en morgen weer een super leuke dag!
    X Rene, Chantal, Seppe en Saf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk dat er een stukje speciaal aan jou toegewijd is in de consumentenwijzer zeg, en aan papa!
    Zou je op goede dagen mss zelfs op school kunnen leren? Dat zou mooi zijn, weer even gewoon jezelf zijn... ik hoop het zo! En slim, dat was je al bij de peuters Thom, kleine professor Thom die mij vaak verbaasde en grapjes maken deed je toen al bij de kabouters...hihi.
    Maar soms kon je ook weer erg serieus zijn Thom en erg veel wegdromen en nadenken, dat vind ik nu zo geweldig aan jou, zoveel verschillende kanten en ook zo verrassend anders. Blijf maar lekker zo en jij komt er met jouw papa en mama wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Calippo's hebben mij niet ALLEEN groot gemaakt :-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen