donderdag 8 augustus 2013

Sweet Home Alabrunssum!

Vannacht had Thom een geweldige nachtzuster. Zij zorgde ervoor dat ze telkens net voordat de infuuspomp begon te piepen (doet hij heel hard als een infuus doorgelopen is) op de kamer was om deze vervelende piep voor te zijn. Hierdoor kon Thom de hele nacht goed doorslapen: zuster Petra bedankt!

Zo rond half 8 werd Thom wakker en begon hij nog voor het ontbijt uit zichzelf met zijn fysio oefeningen...toppertje!

Na het ontbijt vroeg hij 'zullen we de NOS kijken? Dan weten we wat er in de wereld aan de hand is'. Je zou denken dat zijn wereldje nu heel klein zou zijn, maar hij wilt graag weten wat er allemaal om hem heen speelt :)

Nog voor de lunch kwam de kinderarts voorbij. Hij vertelde dat ze niet hebben kunnen achterhalen wat Thom nu precies heeft gehad, maar de ontstekingswaarde in zijn bloed daalt gestaag en omdat Thom al ongeveer 72 uur geen koorts meer heeft gehad (> 38.5 graden) zei hij bijna achteloos 'van mij mag je naar huis'. Kunt u dat nog eens zeggen?! En hij zei het gewoon nog een keer! Geweldig nieuws natuurlijk, maar elke medaille heeft twee kanten. Donderdag = frietendag in het ziekenhuis dus dat zag Thom aan zijn neus voorbij gaan, maar dat is thuis ruimschoots goed gemaakt ;)


Thuis aangekomen lag er nog een leuk cadeautje op hem te wachten. Lars V te B wilde tijdens zijn bezoek aan Amsterdam graag iets voor Thom meenemen. Voor de insiders: Lars wacht een pittige trainingsweek ;)


Thom vindt het heerlijk om weer thuis te zijn. Volgende week dinsdag hoeft hij waarschijnlijk pas terug naar het AZM.

Allemaal de groetjes van Thom!!!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je thuis bent Thom en oke oke het is een coole ketting maar dat blijft onder ons..
    En geen jeugdjournaal meer voor jou dus...soooo Thom meteen het heavy materie NOS journaal....toe maar! Maar zeker goed van je om op de hoogte te blijven, gebeurd veel in die grote wereld daarbuiten en als je straks beter bent ga je als profvoetballer die wereld zelf verkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyyyyy Thom,

    Super dat je weer lekker thuis bent!!!
    Wel een übercoole ketting, zelden zoiets moois gezien, ik neem aan dat je die never nooit meer af zult doen ;)

    Groetjes,

    Fam. Dellwing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi allemaal,

    Ik ben weer helemaal bijgelezen....!!!
    Ik weet niet wie zo goed kan schrijven, maar het blijft leuk om te lezen!! Wij kennen elkaar niet Thom, maar ik ben jouw cadeaumama (zoals jij het geloof ik noemt) zijn vroegere Overbuurvrouw/vriendin. Het is natuurlijk een hele moeilijk periode voor jullie, maar ik vind als ik alles zo lees jou een superheld!! Knap Hoor.
    Heel veel succes en beterschap en Kim of papa blijf vooral schrijven!!!

    Groetjes Sonja Janssen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kanjer, ik heb even heel wat verhalen moeten bijlezen. Zo te lezen is er weer heel veel gebeurd! :( Ik ben blij dat je weer thuis bent! Hopelijk heb je een cool cadeau uitgezocht vandaag en mag je daar nu lekker van genieten! Want dat heb je zeker weten verdiend TOPPER!!! Dikke high-five van Merijn en Mel

    BeantwoordenVerwijderen