vrijdag 31 mei 2013

PICU

Rond half 10 moest Thom vandaag in het ziekenhuis zijn voor een aantal puncties en chemo. Omdat Thom hiervoor onder een roesje moet worden gebracht doen ze dit op de zogenaamde PICU (= Pediatrische Intensive Care Unit); the place to be voor alle mini-operaties voor kinderen.

Een ziekenhuis zou een ziekenhuis niet zijn als de geplande tijd van 11u als snel 13u werd. En Thom moest weer nuchter blijven, dus dat viel een beetje tegen...

Toen hij uiteindelijk de PICU op mocht was het allemaal redelijk snel gepiept. De puncties waren goed verlopen en de chemo was ook snel toegediend. Thom wordt tijdens zo'n mini-operatie goed in de gaten gehouden.


Na de ingreep moet je natuurlijk altijd even je roesje goed uitslapen. Ook dit ging vrij snel en kon Thom wat gaan eten. Nadat de laatste checks gedaan waren kwam het mooie bericht dat we weer naar huis toe mochten!!!
Nu nog even langs de KFC om te vieren dat het allemaal zo goed is gegaan vandaag ;)))


5 opmerkingen:

  1. Hoi Thom,

    Gelukkig is alles weer goed verlopen.
    Maar tot 13.00uur wachten en niks mogen eten is toch wel erg lang.
    Die KFC had je dubbel en dik verdiend!

    Geniet maar lekker van je weekendje thuis en doe iedereen de groetjes van ons!

    Liefs, Chris, Ellen, Jasmine en Mirko.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Thom,

    Als ik lees welke onderzoeken jij moet ondergaan,
    Blijft mijn hart heel even stil staan,
    Ik vind het echt zo dapper man,
    Dat jij dit steeds weer hebben kan!

    De kanjerketting dat hebben we hier al kunnen zien,
    Is inmiddels van verschillende kralen voorzien.
    Elke kraal staat voor een of ander onderzoek,
    Het is eigenlijk een soort van 3D dagboek.

    Hopelijk was het om je vingers bij af te likken,
    Wat je voorgeschoteld kreeg bij Kentucky Fried Chicken, :D
    Na het eten kan je thuis weer even op rust komen,
    Wees trots op jezelf, deze hobbel heb je toch maar wéér genomen!

    Ik wilde je nog een ding zeggen, iets om even bij stil te staan,
    Want bij alles wat ik lees, blijft dit steeds door mijn hoofd gaan,
    Ik weet niet of je me begrijpt, want misschien is het helemaal niet meer hip,
    Maar jij, grote stoere Bikkel Oet Broenssum, verdient de bolletjestrui, MET STIP!!!!


    Dikke zoen! Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thom vandaag hadden het laatste deel van cito rekenen.
    Ik ben blij dat je behandelingen vandaag goed doorstaan hebt.
    Wat fijn dat je weer mee naar huis kon.dikke knuffel Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Thom hoe is het. Ik heb dit weekend speedo finales ik ben wel een beetje zenuwachtig.

    BeantwoordenVerwijderen