dinsdag 21 mei 2013

Vandaag is Thom's Oncoloog op bezoek geweest om de resultaten van de puncties van afgelopen week te bespreken.
Thom heeft Acute Lymfatische Leukemie en dan de zgn. B-variant. Deze is gunstiger dan de zgn. T-variant. Verder waren de resultaat gunstig. Het blijft een enorme rot ziekte en de toekomst blijft onzeker, maar deze voorlopige uitslagen zijn in ieder geval niet ongunstig!

Verder begint morgen school in het ziekenhuis...en dan vindt me toch leuk :)

Hij had gisterenavond ontzettend veel zin in een frikandel en dat hebben we vandaag even voor hem geregeld


5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lieve Thom,

    Even een berichtje van Jeanny, de mama van Merlijn. Ik wilde jou even laten weten dat wij heel veel en heel vaak aan jou denken. We hoorden van Kim dat je een echte kanjer bent! Maar natuurlijk wisten we dat allang! Elke dag als ik ga slapen vraag ik even aan de engelen of ze willen helpen met jou beter maken! En weet je? dat doe ik ook als allereerste als ik 's ochtends mijn ogen open. Ik verheug me nu al enorm op de dag dat we het bericht hier lezen dat je beter bent! Tot die tijd denken we aan je - en denken we aan je - en denken we aan je - en denken we aan je...

    Wat ontzettend fijn dat je uitslagen binnen zijn en dat ze, zoals hierboven geschreven staat "niet ongunstig zijn". TOP!

    Ik zal morgen aan Merlijn zeggen dat hij jou ook een mailtje kan sturen, zal hij wel heel fijn vinden. Hij mist je wel hoor! hij zei gisteren nog dat de juf je altijd moet zeggen dat je de Donald Duck weg moet leggen als de leestijd voorbij is. Maar dat je dan graag nog even door wilt lezen. Hij moest daar enorm om lachen. Jij zal wel precies weten wat hij bedoel he?
    Zeg, Merlijn moet nu zeker naar het ziekenhuis komen voor de spreekbeurt? of zullen we het maar even uitstellen :-) hihi.. zou wel bijzonder zijn he? Gewoon een spreekbeurt via de webcam. samen met Merlijn. zodat de hele klas mee kan luisteren! dat zou wat zijn he?

    Heel veel lieve groetjes van ons allemaal!

    PS. die frikandel ziet er heerlijk uit! Goed geregeld man! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve thom, papa en kim, mama en tom, wat fijn voor ons dat er nu een blog is waar we kunnen volgen wat er met thom gebeurt.

    lieve groetjes van ons ad en lil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve thom ik vind het heel erg dat je zoon rot ziekte hebt. ik mis je heel erg waarom bij jou ?

    groeten amy &
    mijn zus carly wenst je ook heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen