dinsdag 21 mei 2013

Als jullie Thom een mail willen sturen kan dat naar:

thomnolten@ziggo.nl

4 opmerkingen:

  1. Hallo Thom,

    Van de tafeltennisvereniging hoor ik dat je erg ziek bent. Ik hoop dat je weer heel vlug beter wordt en dat je niet al te veel van die kralen nodig hebt.
    Op de website van de tafeltennisvereniging heb ik een hoekje voor je gemaakt zodat ze je blogspot makkelijk kunnen vinden.

    Wordt maar weer vlug beter!

    Groetjes van de oud voorzitter Wim Reubsaet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Penningmeester TTV Brunssum23 mei 2013 om 01:04

    Hi Thom,

    we duimen allemaal voor je. We hopen dat je goed herstelt en dat we je snel weer terug zien op de vereniging.

    Groetjes van Mike, Angelique en Daphne Vijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thom,

    Wij vinden het heel erg voor je dat je ziek bent. Hopelijk word je snel beter en kun je gauw naar huis. Heel veel sterkte, ook voor je ouders.

    Groetjes van Herman, Sonja, Lando en Thimo Haas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thom,

    Super dat je even lekker naar huis mag! Wij hopen dat je snel weer beter bent, want weet je, de trainingen op dinsdag en vrijdag, die zijn me toch saai. Niemand die een grapje meer maakt, maar gelukkig ook niemand die mijn plankje verstopt!!! Groetjes aan papa en Kim en mama en Tom en voor jou een superdikke knuffel.
    Huub, Tiny en Yaƫlle

    BeantwoordenVerwijderen