vrijdag 19 juli 2013

Wesp

Het enige noemenswaardige van deze (voor de rest heerlijke) dag is dat Thom gestoken is door een stomme wesp. Je moet wel een enorm oliedom beest zijn om uitgerekend Thom te prikken...mochten jullie vanavond een lichtgevende wesp zien rondvliegen dan hebben jullie bij deze de toestemming om heel hard te meppen =)

Gelukkig viel de schade mee en heeft Thom er eigenlijk nauwelijks last van gehad.


Dankzij jullie massale advies hebben we Atrium Brunssum alvast gewaarschuwd; Nerf-gun & Angry Bird gaan de volgende prikbeurt mee!!!

Gisteren ging plotseling de deurbel en was er een hele leuke verrassing, maar daarover morgen meer ;)

1 opmerking:

  1. Ik dacht dat ik je wesp had zien vliegen maar helaas toen ik het licht uit maakte zag ik hem niet meer, ik hoorde hem wel nog....aaaaargh. is het heel erg? Ik heb deze toch gemept Thom?

    BeantwoordenVerwijderen