dinsdag 30 juli 2013

Vampier?!

Klokslag 10 uur liep Thom de kinderafdeling op. Nadat iedereen begroet was ging hij rustig op het bed liggen met zijn iPad (vindt hij heel vervelend ;).

Het zou een lange dag worden, omdat een bloedtransfusie wel een paar uur duurt. Tegen 18.30 was hij pas weer thuis en toen had hij een halve liter bloed en een zakje appelmoes (trombo's) bijgezet gekregen. Zo...nu kan hij er weer even tegenaan! Vrijdag moet hij weer bloed prikken en dan misschien zaterdag alsnog de langverwachte chemo. Thom vindt dat hij wel een beetje op een vampier lijkt met al dat bloed wat hij de laatste tijd gekregen heeft :)

Thom wil graag wat mopjes tegen jullie vertellen via het blog. Bij deze de eerste drie:

Telefoontje
'Koning Albert heeft mij opgebeld', zegt Rudy heel trots tegen zijn vriend.
'Wat een eer! En wat heeft hij gezegd?'
'Sorry, verkeerd verbonden.'

Die werkt!
Een man strijkt een lucifer aan en blaast hem weer uit. Tevreden doet hij de lucifer terug in het doosje.
'Zo, die werkt. Die bewaar ik zeker!'

Soep
'Ober, ik heb al meer dan een uur geleden schildpadsoep besteld en ik heb die nog niet gekregen!'
'Ach, meneer, u weet toch hoe traag die beestjes zijn!'

Groetjes van Thom!

2 opmerkingen:

  1. Vampier of niet je bent echt een grote bikkel!!!! Echt met een grote B!
    Je mopje over Alexander is toppie!!! Seppe begreep die mop ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het duurde even, ik was deze week ook een beetje een schildpad, traag door de warmte, maar ik ben er weer, en nu ga ik al je avonturen weer bij lezen. Om dan te mogen beginnen met een pagina met moppen, wat wil ik nog meer! Merlijn moest er ook erg om lachen. We gaan gauw verder lezen, want ben benieuwd naar het verhaal van zaterdag!

    x

    BeantwoordenVerwijderen