zondag 24 november 2013

Heel erg moe

Vannacht heeft Thom redelijk goed geslapen. Gisteren hebben ze zijn sonde voeding even teruggezet omdat hij last van zijn maag begon te krijgen. De oorzaak is nog niet helemaal bekend, maar het kan zijn dat zijn maag en darmen de hoeveelheid nog niet zo goed aan kunnen.

Vanmorgen ging het een stuk beter en rond de middag is de sonde voeding weer wat verhoogd. Thom heeft af en toe last van zijn maag, maar met pijnstillers en naar de wc gaan gaat het vaak over.

Voor de rest bestaat de dag uit heel veel slapen. Morgen zullen de oncoloog en kinderarts weer langs komen en dan moeten we kijken hoe de vlag erbij hangt.

1 opmerking:

  1. Weet je Thom....als ik na drie dagen niet goed kunnen eten nu door een buikvirus of wat dan ook baal jou problemen lees met eten en pijn en ongemak dan schaam ik me diep zeg! Tssss dat van mij is niks....ik ben vergeleken met jou een piepmuisje. Een keer boeh en weg ben ik maar jij, jij blijft staan als een echte grote tijger die al zijn strepen verdiend. Super kerel. Xxx
    Petra van ree

    BeantwoordenVerwijderen