donderdag 21 november 2013

Golven

Vandaag is Thom in bad geweest zodat hij even lekker kon chillen. Ook was de Sint weer langs geweest en die heeft Thom een mondharmonica cadeau gedaan. Hij heeft vandaag al een aantal keren een mini-optreden gegeven en dat klonk niet verkeerd...al ben ik niet geheel objectief :)

De kinderarts zag vandaag een duidelijke vooruitgang t.o.v. gisteren en dat is fijn om te horen. Voor Thom gaat het wel nog altijd veel te langzaam want hij heeft erg veel zin in 'vette hap', maar dat zal voorlopig nog niet mogen.

Met de gemoedstoestand van Thom gaat het als de golven van de zee...op en neer. Vandaag gelukkig niet meer zo'n grote golven, maar ook kleine golven kunnen soms vervelend in je gezicht spatten.

Al met al een betere dag dan gisteren.

Groetjes van Thom!

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het weer iets beter !! We zullen binnenkort weer eens langs komen als we in het ziekenhuis zijn , maar hopelijk ben je dan al lekker thuis!


    Groetjes van ( de oja mensen hihi ) Minou en Dann en pootje van binkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej lieve Thom,

    Wat n heftige week heb je achter de rug! Hopelijk gaat het nu alleen maar bergopwaarts en mag je snel weer naar huis én genieten van een vette hap ;-) petje af voor jullie allemaal en heel veel sterkte! Liefs Juf Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, dat is wat zo lang wachten op KFC!! Dat komt ook weer snel. Ik ben blij te lezen dat het weer wat beter gaat! Zorg nu maar dat je weer op krachten komt, des te sneller zien we je weer in de klas, het is stil zonder je grapjes!
    Enne ik ben mijn hulp-meester kwijt. Vandaag heeft de hele school een dagje vrij (ik dus ook). Ik zal je volgende week meer laten horen wat we allemaal doen in de klas! Ik kan helaas niet op bezoek komen want nu heeft mijn dochter weer de griep (ben ik er eindelijk van die buikpijn af wordt zij ziek) dus ik ben veel te bang dat ik die virussen meeneem. lieve groetjes juf Angèle

    BeantwoordenVerwijderen