maandag 11 november 2013

Bijwerkingen

Sinds de kuur van afgelopen week heeft Thom steeds meer last gekregen van de verschillende bijwerkingen van de chemo. De laatste paar dagen is hij ontzettend moe en heeft hij een schimmelinfectie en pijn aan zijn mond en handen. Voor de zekerheid vandaag toch maar even naar de kinderarts gegaan om dit alles na te laten kijken. Na overleg met de oncoloog blijkt dat dit alles het gevolg is van de chemokuren en dat er niet zo heel veel aan te doen is. Het gaat vanzelf weer over en er is geen reden tot bezorgdheid, maar leuk is anders.

Thom had ook even helemaal geen zin in het zoveelste onderzoek en wilde eigenlijk alleen maar naar huis...

3 opmerkingen:

  1. Thom. Dat is flink balen. We hopen dat het snel een beetje beter gaat. Dikke knuffel van Niels, Ilona, Janne en Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen kerel. Hopelijk is het dan maar snel weer voorbij. we zullen hier weer wat kaarsjes voor je branden. Je blijft een toppertje ! Dikke zoen. Jeanny en Merlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel beterschap groetjes milou.ik hoop dat je je snel beter voelt annet. ik hoop dat je snel weer naar school komt indra. het is niet meer zo grappig in de klas milan.ik hoop dat je snel van je darmontsteking af bent britt.we missen je in de klas amy. we missen je grappige stem in de klas sam. het is altijd gezellig in de klas met jou basmala.ik mis je heeeeeeeeeeeeeeel erg Justin. heel veeeeeel beterschap Cis. we missen je moppen in de klas Richella. het is saai in de klas zonder jou aaliyah. heel veeeeeeel beterschap mitchell. ik hoop dat je snel weer naar school komt ricky. ik hoop dat je snel weer geen neutropeen bent daan. het is saai in d klas zonder jou juf.

    BeantwoordenVerwijderen