donderdag 26 september 2013

Tandarts

Ook vandaag ging alles z'n gangetje bij Thom. Eerst naar school en daarna thuis even rusten om vervolgens zijn iPad in conditie te houden ;)

Om zijn rug weer helemaal fit te krijgen moet Thom 3 x per dag allerlei oefeningen doen. Die zijn best zwaar, maar Thom werkt ook hier erg hard aan...al dan niet onder een beetje protest!

Vanmiddag even een bezoekje aan de tandarts. Thom is daar natuurlijk niet bang voor, al is het maar omdat de tandarts alleen maar mag kijken. Als hij iets zou willen doen moet hij eerst overleggen met Thom's oncoloog :)


De komende dagen staat er niet veel op de agenda. Dus waarschijnlijk maandag pas weer een blog. Dan moet hij zich weer melden in het AZM voor de laatste ronde van de 24-uurs chemo.

Alvast een heel leuk weekend voor iedereen!

5 opmerkingen:

  1. Heel fijn weekend voor jullie! en hoewel ik jullie blog echt heel graag lees, vind ik het helemaal niet erg als er niet 'teveel' op de planning staat en dat we dus een paar dagen moeten wachten op een blogje. No problemo... prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedzo lekker chillen en evenn geen blog maar "normaal" zijn gangetje gaan is zooooo heerlijk en we gunnen het jullie. Xx
    Reetjes van de bolstraat....in de hoop dat deze reactie door komt, zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou absoluut niet van de tandarts eigenlijk.
    Maar nu dat ik dit lees moet ik me eigen er wel overheen zetten om er gewoon heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet je er inderdaad overheen zetten. Wel is het per tandarts verschillend, want sommige houden er geen rekening mee. Iedere tandarts zou dat moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen