vrijdag 20 september 2013

Haarknipdag!

Vandaag was het eindelijk zo ver: Haarknipdag op school! Thom had na een paar dagen ziekenhuis eerst genoten van zijn eigen matras een heerlijk uitgeslapen. Daarna is hij even naar school geweest. Maar het echte werk was er na schooltijd. Een aantal kinderen, waaronder meerdere klasgenootjes van Thom, zijn al maanden hun haren aan het laten groeien om ze vandaag te laten knippen. Van deze haren worden dan pruiken gemaakt voor kinderen die ziek zijn. Thom was gevraagd of hij de officiĆ«le opening wilde doen. Dat wilde hij zeker!



Op een goed gevuld schoolplein en met veel pers aanwezig gingen na dit startsein de kapsters aan de slag. Links naast Thom staat overigens klasgenoot en initiatiefnemer van deze actie Merlijn! Toppertjes!

4 opmerkingen:

  1. Ben er echt echt echt van onder de indruk!! SUPER!!

    Dank je wel Thom voor deze onmisbare bijdrage van jou! Het officieel openen van deze bijzondere dag maakte het NOG meer speciaal. En wat heb jij dat als een heuse burgemeester gedaan! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergoed initiatief!!! Hoeveel haar is er 'opgehaald'?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thom,

    Vandaag zag ik het krantenartikel over de haarknipactie, waar ik al over had gehoord. Toen las ik dat jij het mocht openen, en waarom. Ik schrok er een beetje van.
    Toen jij nog in groep 2 zat bij juffrouw Roos, liep ik stage bij jou in de klas! En later heb ik nog weleens vervangen bij jou op school en in jouw klas. Ik ken jou als een slimme, vrolijke en heel lieve jongen! Wat fijn dat jouw klasgenootjes hun haren hebben laten knippen en dat jij er bij kon zijn! Ik wens jou heel veel beterschap!

    Lieve groetjes, juf Anky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thom,

    Wat was het een geweldige middag en nog geweldiger dat jij de officiƫle opening wilde doen, toppie!!!!! Heel erg bedankt daarvoor,

    Groetjes,

    Juf Joyce

    BeantwoordenVerwijderen